sobota, 13 października 2012

zima!

aaaa, okropna pogoda, przeziębiłam się : (. jestem ciepłolubna, nie lubię takiej lodówki na zewnątrz. miałam dziś malować trampki,ale raczej nie dam rady. jutro je ogarnę,a we wtorek 2 wysyłki! torby lezą na poczcie, bo miałam ostatnio całe dni na uczelni i nie miałam czasu odebrać... mam nadzieję, że ogarnę je w poniedziałek lub wtorek i Wam zaprezentuję :)

a tymczasem rozkładam się w domku.

p.s.-musiałam wyskoczyć dziś na chwilę do plastyka po pędzelki,żeby już mieć na jutro do malowania. kooocham jee. ten po prawej to chyba najcieńszy jaki miałam. yesssss

3majcie się ciepło!

5 komentarzy:

  1. Kuruj się artystko bo czekamy na torby!!

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaa i piękny Mario&Lugi!

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh udanego malowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisz po polsku, lambado ;*.

    OdpowiedzUsuń

Skomentuuuj